ביופסיה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בנות, ביצעתי אולטארסאונד שד, והרופא המליץ על ביופסיה. העניין הוא שאני בתחילת ההריון (שבוע 4) והשאלה האם אפשר לבצע הליך כזה בהריון? הרופא ביקש שאתייעץ עם הכירורג שלי ועם הגינקולוג שלי בעניין הביופסיה והעיר כי ההרדמה הניתנת בטיפול היא EZRACAIN 2%. האם מישהי עברה הליך כזה ותוכל לענות לי ולהרגיע את פחדי? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
שגית שלום, פני לפורום הרפואי- או- הכי טוב פני להתייעצות עם הרופא שלך פנים מול פנים! מאחלת לך הריון קל ושתרגישו טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897