הריון התחלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולן/ם אני חדשה בפורום ובהריון.... אני בשבוע 6 בערך.... (קיבלתי פעם אחרונה ב- 16/10... עשיתי בדיקה ב- 10/1 וגיליתי שאני בהריון לשמחתי.... ובאולטרסאונד עוד לא נראה דופק והרחם מאוד קטן לכן הפרופסור שלי קבע שאני בערך בשבוע 6 עד שאני אעשה אולטרסאונד נוסף בעוד שבועיים....) לעניין.... התחלתי טיפולים של הסרת שיער בלייזר... האם אני יכולה להמשיך בהם? טיפלתי בידיים מפשעות ובית שחי.... האם זה מזיק לעובר? אשמח לכל תשובה. תודות
ראשית, מזל טוב. אם המחזור האחרון שלך היה ב- 16.10 אזי עכשיו את בשבוע 14. יש לך טעות ברישום או של שבוע ההיריון או של תאריך המחזור. בקשר לליזר אני לא הייתי מסתכנת בייחוד אם זה היריון ראשון, אבל אולי תשאלי את הרופא שלך או במרכז הטריטולוגי. בכל אופן שיהיה לך היריון קל ומהנה.
ראשית, מזל טוב. אם המחזור האחרון שלך היה ב- 16.10 אזי עכשיו את בשבוע 14. יש לך טעות ברישום או של שבוע ההיריון או של תאריך המחזור. בקשר לליזר אני לא הייתי מסתכנת בייחוד אם זה היריון ראשון, אבל אולי תשאלי את הרופא שלך או במרכז הטריטולוגי. בכל אופן שיהיה לך היריון קל ומהנה.
מיוש' שלוםםםם, ברוכה הבאה! מזל טוב! הדעה הרווחת היא שאין כל סכנה, אך לעניות דעתי כדאי לעשות הפסקה בזמן ההריון ולהמשיך לאחר הלידה- זה נראה לי משהו שלא כדאי לקחת בו סיכון. הריון קל!!! טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים בקבוצות ולזוגות באופן פרטי 054-6377897