פטרייה בנרתיק
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב אני מנסה להיכנס להריון. לפני יומיים התחיל לי גרוד מעצבן ומעט צריבה והבנתי שיש לי פטרייה בנרתיק התחלתי ליטון 3 נרות אגיסטן וגם למרוח את המשחה האם להפסיק לנסות להרות עקב נטילת הנרות? תודה רבה סמדר
סמדר, תוכלי להרות רק סביב הביוץ (כ-14 יום מהמחזור הקודם), בדרך כלל, כל שאר הימים האחרים אינם פוריים. צביה רן מטפלת הוליסטית
סמדר , תשאלי במרכז טרטולוגי , טלפון 02-6243669 , ימים א-ה בשעות 9-15 או שתפני את השאלה לרופא גינקולוג, אם זה באתר - בפורום רפואת נשים ,של ד"ר שלומי כהן-אילון בהצלחה!