ביוץ והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לוקחת גלולות כבר 3 שנים רציתי לדעת.. אני מתכננת להפסיק את הגלולות במאי הקרוב לקראת החתונה אם הביוץ שלי יוצא ממש שבועיים אחרי הפסקת החפיסה האחרונה האם יש סיכוי להריון באותו ביוץ? למרות שהוא קרוב להפסקת הגלולות?
לא בטוח כלל שהביוץ יהיה ממש שבועיים לאחר הפסקת הגלולות... לעיתים לוקח קצת זמן עד שהמחזור מסתדר., חוזר להיות סדיר, גם אם היה כזה לפני הגלולות. אני לא רופאה, אבל למיטב ידיעתי, כאשר יש ביוץ יש אפשרות להיכנס להריון. בכל מקרה כדאי שתתייעצי עם רופא, לא ברור אם את מעוניינת בהריון מיד לאחר הגלולות, או שהנך מעוניינת לדחות קצת את העניין. ויש רופאים שממליצים לחכות קצת, משהו כמו מחזור אחד . שיהיה במזל טוב!
שלום לך, יש סיכוי! בהצלחה ומזל טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים בקבוצות ולזוגות באופן פרטי 054-6377897