דימום לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ילדתי בתאריך 11.12.06 לידה ראשונה, לאחר הלידה היה לי מחזור של כשבועיים, ולאחר מכן היו לי מס' ימים נקיים פחות משבוע, ואז חזר לי הדימום ולא מפסיק האם זה תקין או שזה מצריך בדיקה. ומה גורם לכך? האם יש מקום לדאגה?
לקריאה נוספת והעמקה
הדימום שלאחר הלידה אינו מחזור, אלא דימום שלאחר הלידה. אם הפסיק וחזר, מומלץ ללכת לבדיקת רופא. מאחלת לך בריאות טובה צביה רן מטפלת הוליסטית
מיכל שלום, מזל טוב! זה לא היה מחזור! זה דימום שלאחר הלידה. מה שתארת מדאיג אותי- לא נשמע מהלך תקיען של דימום! גשי להיבדק מייד!! תרגישו טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897