חומצה פולית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בהיריון הראשון התחלתי לקחת את החומצה כשתכננו להיכנס להיריון. הפעם יש לי חשש שאולי נכנסתי בלי להתכוון ואני לא לוקחת חומצה. כמה זה קריטי? האם לחכות ולראות אם אני אכן בהיריון ואז להתחיל או להתחיל לקחת כבר עכשיו לכל מקרה שלא יהיה? תודה.
אף פעם לא מאוחר לקחת חומצה פולית, חוץ מזה שהיא גם נמצאת בדגניים למיניהם. אם את כבר בהריון (הרי אפשר לברר זאת כבר מחר) ואם את מתכננת, את יכולה לקחת. צביה רן מטפלת הוליסטית
נמש שלום, קחי ליתר ביטחון (לא יכול להזיק) בהצלחה! טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897