תודה לטלי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי טלי , אני מודה לך מאד על הסבר החליטת פטל , ועיסוי הפירנאום , אני בקורס הכנה בתל השומר שאלתי את המדריכה על עיסוי הפרנאום על החליטה לא שאלתי , שוב שאלה מתי שותים את החליטה אם זה פעם ביום ? בבוקר ? בערב ? ואם זה שלוש פעמים ? מתי ? למשך היום ? שוב מודה רחלי .
לקריאה נוספת והעמקה
רחלי שלום, בבקשה ! תשתי פעם ביום מתי שבא לך.., פעמיים=בוקר וערב, שלוש= בוקר צהריים וערב. אבל אפשר להיות גמישים עם זה.(זה לא אנטיביוטיקה:)) לידה קלה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897