שבוע 5
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני ממש בתחילת הדרך, שתי שאלות קטנות: האם נורמאלי לחודש מעין לחץ בבטן תחתונה מדי פעם? ופיצעונים קטנים וחדשים שצצים על הפנים? תודה
לגבי הלחץ, אם הוא ממשיך, מומלץ לפנות לרופא המטפל. לגבי הפצעונים, יכול להיות שהם צצים בגלל השינויים ההורמונליים החלים בגופך. צביה רן מטפלת הוליסטית
גם אני הרגשתי לחץ בבטן באותו שבוע. מעין דקירות בבטן התחתונה והיו לי גם כאבי גב ותודה לאל עכשיו אני מרגישה יותר טוב. בקשר לפצעונים אני לא יודעת אם יש קשר להיריון. שיהיה לך היריון קל ומהנה.
הריונית חדשה שלום, ברוכה הבאה!!! יכול להיות מעין לחץ, אבל כדאי ליתר ביטחון להיבדק. לגבי הפצעים- שינוי הורמונלי של הגוף בהחלט יכול לגרום לכך! הריון קל טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897