מתענינת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני בהריון שבוע 30 , קראתי בפורום לא פעם על עלי פטל ברצוני לדעת איך מכינים את התה ? למה זה בדיוק עוזר ? שאלה שניה , עיסוי פירנאום אני מבינה שבשבוע 34 מתחיל היעסוי , איך בדיוק מעסים ? והיכן לתוך הנרתיק ? לפי הטבעת ? מודה רחלי
רחלי שלום, אז ככה - קונים עלי פטל בתפזורת - כף עלי פטל על כל כוס. מתחילים בסביבות שבוע 33 , חולטים את העלים (כרבע שעה במים רותחים) ואז ממתיקים אם רוצים ושותים חם/קר. בשבועיים הראשונים שותים כוס אחת ביום ועולים בהדרגה לשתי כוסות כשבשבועיים האחרונים מומלץ לשתות 3-4 כוסות ביום.(שבוע 37/38 ואילך). תה הפטל מכין את הרחם ללידה ועוזר בריכוך צוואר הרחם(משפיע על השלב הראשון של הלידה). עיסוי פירנאום- עדיף שבן הזוג יעסה (למרות שיש אפשרות שתעסי לעצמך), טובלים שתי אצבעות(שנייה ושלישית) בשמן(עדיף שקדים) ומעסים כמו האות האנגלית U כאשר יש לעצור ולשהות במתיחה כמה שניות(כשמונה נשימות עמוקות שלך). כדאי לעסות כל יום במשך כ3-5 דק' . חשוב שבזמן העיסוי תהיי רפויה (תרפי את רצפת האגן). בהצלחה ולידה קלה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897