מעניין אותי לדעת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בדר"כ מסירה שיערות מיותרות ובודדות עם מכונה להסרת שיער "בראון" מאיזור הבטן רציתי לדעת מכיון שהמכשיר מרעשי בזמן פעולתו האם זה מזיק לעובר שבבטן?
לעניות דעתי, הרעש לא כל כך חזק ולא נראה לי שיש בעיה עם זה. אולי תהיינה תשובות נוספות בהמשך. צביה רן מטפלת הוליסטית
הריונית יקרה, אינני יודעת כמה רעש מפיק המכשיר. סימכי על האינטואיציות שלך- אם זה נראה לך רועש מידי אז תוותרי. הריון קל ונעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897