לידה במים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אני עדיין לא בהריון אבלמעניין אותי לדעת האם יש באזור הצפון (חיפה) לידות במים והאם זה נחשב כלידה רגילה או אמורים לשלם על ה"תענוג"? אשמח לשתובה
לקריאה נוספת והעמקה
ליאת יקרה שלום, אין בארץ כיום לידות מים מלבד בלידות בית. בחדרים הטבעיים ובעיקר במרכזי הלידה יאפשרו לך לשהוט באמבטיה/ג'קוזי עד השלב השני , משמע התינוק לא יוולד במים אך בזמן הצירים תוכלי לשהות במים. אני ממליצה לך לקרוא את הספר 'לידה פעילה' בגלל ההתעניינות שלך בלידה טבעית. טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897