דימום בשבוע 5
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לאחר שבועיים מקבלת פרגניל בדקתי בבדיקה ביתית והתוצאה היתה שאני בהריון לאחר 6 ימים התחיל דימום חלש שהפך לחזק יותר. לפי בדיקת הרופא זה מוקדם לראות שק הריון, אך כנראה שזו הפלה מה הסיבות שיכולות להיות? רקע- לפי כ 4 חודשים עברתי הפלה בבית חולים עם הרדמה כללית, כי לא היה דופק בשבוע 9 1.מתי אוכל לקחת שוב איקקלומין? רק לאחר קבלת מחזור חודש הבא? 2.האם מקרים אלו יכולים ללמד על מגמה מסויימת של בעיה? 3.זה משהו גנטי/ כרומוזומים לא תקינים? מה גורם לכך? תודה