מתי לעשות אולטרא סאונד ראשון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, מחזור אחרון ב- 12.11.06 אחרי הזרעה שנעשתה ב- 23.11 עשיתי 3 בדיקות דם ופרוגסטרון וקיבלתי תשובה שאני בהריון, באוגוסט עברתי הפלה אחרי הריון כימי ולכן אני מאד במתח ורוצה לראות כבר שק הריון, שאלותי הן: 1. מתי אפשר לעשות אולטרא סאונד ראשון כדי לדעת שההריון מתפתח כמו שצריך? 2. יש לי מעט הפשרות צהובות ולבנות האם תקין? לתשובתכם המהירה אודה, רוית
אולטרא סאונד ראשון בשבוע 7. לגבי הפרשות תמיד כדאי להיבדק ע"י גניקולוג בהצלחה!