ערך הורמונלי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בתוצאה של בדיקת דם להריון נאמר לי בטלפון שהערך הוא מעל 100,000 האם ניתן להסיק מזה משהו לגבי גיל ההריון? לאיזה שבוע הריון זה אופיני? תודה
תוכלי לקרא כאן מידע כללי אודות הערכים של בדיקה לאבחון הריון - הטווח הוא רחב... http://www.yoledet.co.il/tests-during-pregnancy.asp אפשר לספור את השבועות מאז הווסת האחרונה שלך בבדיקת רופא תקבלי את התשובה מזל טוב!
אין טעם בספקולציות. בדר"כ ההורמון של ההיריון מכפיל את עצמו כל יומיים. חוץ מזה אם זה תאומים העלייה שונה. הכי טוב לגשת לרופא , לעשות אולטרא סאונד ולהעריך את גיל ההיריון המדוייק. בהצלחה