כמה שאלות....
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום מספר שאלות לנשות הפורום וליועצות.. 1.אני בשבוע 30. חשה כל העת כמעט את העובר זז (גלים בבטן) מתי מרגישים בעיטות חזקות? 2.באיזה בית חולים אפשר להזמין מיילדת פרטית אישית ,כיצד עושים זאת ומה העלות? תודה
א שלום, קודם כל ככל שהתינוק גדל התנועות הופכות פחות "בעיטות" ויותר תנועות- יש לו פחות מקום. לגבי לידה פרטית- הכוונה ללידה טבעית? כי אם כן יש שני מרכזי לידה. עני לי ואפרט.... חנוכה שמח טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6337897
לטלי אני מתכוונת לאפשרות לשכור מיילדת פרטית שתהיה לידי כל הלידה, בנוסף או במקום המיילדת של בית החולים כי אהיה לבדי בחדר לידה ואני לא מעוניינת בדולה כי אני לא צריכה שיחות ולא עידוד (אין לי כסף לזה ובלי לזלזל אני לא צריכה תומכת פסיכולוגית) אני צריכה עזרה נטו בלידה עצמה ולפניה ובעיקר השגחה שהכל כשורה ו"פה" נייד לבקש או לדרוש כשאת לבד בחדר לידה וכולם עסוקים ואת נשכחת.