הפרשות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, רציתי לדעת האם ממשיכות ההפרשות מהנרתיק במהלך הריון (בימים או בשבועות הראשונים בעיקר...)? אני מחכה למחזור שלי זה שלושה ימים (בד"כ הוא מגיע בדיוק בזמן) יש לי את כל התסמינים למחזור (חזה כואב, דקירות והתכווצויות בבטן התחתונה) אך המחזור לא מגיע ולא רק שהוא לא מגיע, גם יש לי הפרשות שקופות.... אני יוגעת שזה מוקדם מידי ולפעמים המחזור מאחר... אבל מעניין אותי לדעת אם אותם תסמינים שיש לי יכולים להעיד על הריון ולאו דווקא על בואו של המחזור... תודה
שלום לך, יש נשים שההריון שלהן מלווה בהפרשות. אם המחזור מאחר, הכי פשוט עשי בדיקת הריון בייתית. בהצלחה!!! טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897