הריון אחרי הפלות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לרופא אני בת 37 אחרי 3 הפלות בשבוע .7 בגלל העדר דופק .כיום אני בהריון שבוע שישי ומטופלת בנרות לנרתיק ואספירין לפני שבוע עשיתי אולטראסאונד ונמצא דופק. רציתי לשאול כי אני מאוד לחוצה ומפחדת יש לי את אותם כאבי בטן מין לחץ כזה כמו בהריונות הקודמים האם זה סימן להפלה? האם יש עוד טיפול שיכולים לתת לי כדי למנוע שוב את החויה הנוראית הזו ? בתקווה שתענו לי תודה
נאוה, בפורום להלן יש רופא - http://www.doctors.co.il/xFF-List,xFI-1321,m-Doctors,a-Forums.html אהובה
נאוה יקרה, אם יש לך כאבים, במיוחד שהם מוכרים, אני ממליצה ביותר ללכת לרופא או לפנות ישירות לחדר מיון. במקרה שלך, לא הייתי משחקת ולא מסתכנת. מאחלת לך המשך הריון בריא ותקין צביה רן מטפלת הוליסטית
נאוה יקרה, אם יש לך כאבים, במיוחד שהם מוכרים, אני ממליצה ביותר ללכת לרופא או לפנות ישירות לחדר מיון. במקרה שלך, לא הייתי משחקת ולא מסתכנת. בפורום הזה אין רופא. מאחלת לך המשך הריון בריא ותקין צביה רן מטפלת הוליסטית