הריון ואנהידרול
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! האם מסוכן השימוש ב-anhydrol fotre רול און (תכשיר למניעת הזעת יתר), בהריון? מחכה לתשובה שגית
לקריאה נוספת והעמקה
אינני מכירה את התכשיר, אך ניתן לשים סודה לשתיה בתוך מלחיה, ולפזר בבית השחי. הסודה לשתיה מונעת התפתחות חיידקים, ובכך מונעת ריח. עוד לא ניסיתי, אך שווה לנסות. בהצלחה, צביה רן מטפלת הוליסטית
שגית שלום, הסתכלי על המרכיבים שעל תווית התכשיר והתקשרי לאחד מהמרכזים המתמחים בכך, הכניסה למספרי הטלפון כאן אצלנו מימין "אתרים ומידע" יום נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897