סימפיזיולוזיס
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בחודש תשיעי עם כאבים במפשעות ובאגן. אמרו לי שזה סימפיזיולוזיס. לא ממש מבינה מה זה, לא מבינה מה אפשר לעשות, ולא מוצאת את זה בשום אתר. מישהו יכול אולי להסביר?
למירב, נסי כאן - http://www.google.co.il/search?hl=iw&q=%D7%A1%D7%99%D7%9E%D7%A4%D7%99%D7%96%D7%99%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%96%D7%99%D7%A1&btnG=%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A9&meta= למשל , כאן, התייחסות של רופא - http://www.starmed.co.il/Forum/?MsgID=238697 לידה קלה, אהובה