הקאות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום עזרה דחופה בבקשה לי יש בת שנולדה לפני חודשים ו 20 יום בזמן האחרון היא מקיאה הרבה כל עוד היא עירה היא מקיאה בכל צורה שאתם חושבים , גם בצורה קשתית , מה שקמעט בטוח שהיא מקיאה רוב האוכל , היא נולדה בשביוע 35+3 ושקלה אז 2 קילו בגיל חודשיים שקלה 4 קילו ואז אחרי החודשיים התחיל כל הסיוט היום היא שוקלת 4.250 כלומר היא עלתה רק 250 היא אוכלת סימלק נואשור מ 90 עד 120 4 פעמים ביום האם זה מעיד על סתימה כל שהיא??? האם כדי שתעשה אולטאסאונד? ואם כן זה מזיק?? בבקשה אני לחוצה יותר מדיי
מתוסכלת שלום, אני ממליצה לגשת לרופא ילדים בדחיפות- יכול להיות שהיא אלרגית לסימילאק, יכול להיות שיש לה ריפלוקס, או שהיא חולה במשהו שגורם להקאות(וירוס?). בינתיים עשי לה הפסקות באוכל הרימי אותה להוצאת אוויר. לאחר האוכל אל תשכיבי אותה- שתהיה בתנוחה מורמת- על הידיים או בחצי ישיבה חצי שכיבה (אלכסון כמו לדוגמא בטרמפולינה). תרגישו טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897