הריון כימי ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לבנות ובוקר טוב אשמח לשמוע קצת את דעתכן יש לי ילד בן שנתיים לאחר טיפולים לפני כחצי שנה נכנסתי להריון בצורה טבעית אך עברתי גרידה עכב הריון שלא התפתח כראוי בשבוע 12. בחודש האחרון היה לי איחור רציני עם כל התופעות הנלוות להריון. אתמול עשיתי בדיקת ביטא שהתוצאה שלה היא 12.6 אמרו לי שכל תוצאה מעל 10 היא חיובית ! היון בבוקר המחזור הגיע בצורה נורא מוזרה כדימום מסיבי וחזק שלא היה לי מעולם בדר"כ המחזור שלי מתחיל בהכתמות וסה"כ יש לי מחזור מאוד קל . נראה לכן שזה היה הריון כימי ? ובעצם עברתי הפלה טבעית ? אשמח לשמוע את דעתכן תודה ויום טוב דבי
דבי שלום, יכול להיות שזה היה הריון שהסתיים, מצד שני כדאי לבדוק כי יש הריונות המתחילים בדימום של ההשתרשות. שבת שלום טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897