מתה מפחד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בשבוע הבא (אני אהיה בשבוע 22) אני עושה דיקור מי שפיר בגלל חשד לזיהום CMV, ואני פוחדת ...
מיטל, ממה את פוחדת? מהבדיקה או מהתוצאה? הרי הפחד לא יעזור, את צריכה לעשות את הבדיקה. אז תנשמי עמוק, תעשי את הבדיקה כמו גדולה, ובהתאם לתוצאות תצטרכי את והרופא לגבש עמדה. שיהיה בהצלחה. צביה רן מטפלת הוליסטית
מיטל יקרה, אני מאוד מבינה את הפחד- אכן בדיקה לא נעימה. התנחמי בחשיבה על מטרת הבדיקה, על העובר שלך וחשיבות הבריאות שלו. ואני יכולה לעודד אותך שהב דיקה אורכת רק מס' דקות- "צ'יק צ'ק" ואת אחרי. את יכולה להשתמש בתמצית של רסקיו רמדי- ניתן להשיג בכל (!) בית מרקחת, ההוראות של השימוש על האריזה- אני ממליצה לשתות במים. (רסקיו בטיפות)- זה מאוד מרגיע! בהצלחה ואת תעברי את זה אני בטוחה! :)) טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897