יובש
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יובש בוקר טוב לכולן אני בהריון שבוע 30 ומזה כמה שבועות יש לי יובש באזור הרגליים (כל הרגל ) להרבה בנות יש יובש בהריון והבנתי שיותר באזור הבטן אבל אצלי זה ברגליים בלנלאום הרמל לא כל כך עוזר משחת דרמקול גם לא כל כך שמן שקדים אחרי האמבט גם לא מה יכול לעזור? תודה מראש לכולן אני כל היום בעבודה ואין לי אפילו זמן לרופא מה גם שרופא עור בכללית זה עסק של חודשיים המתנה מראש לפחות...
לקריאה נוספת והעמקה
הריונית יקרה, זה גם החורף והקור שגורמים להתייבשות העור. נסי את המוצרים של וולדה (בניופארם/סופרפארם), הם נהדרים! טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897