קופסאות שימורי דגים-האם מותר בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם נכונה השמועה שאסור לאכול דג מקרל משומר ודג טונה בהירה במים בזמן ההריון בגלל מרכיבים העלולים להזיק לעובר?
לקריאה נוספת והעמקה
טלי שלום, חשוב לאכול דגים בגלל האומגה 3! זה נכון שבשימורי דגים (אני חושבת שמדובר על טונה בעיקר), יש כספית , זה לא אומר שאסור בכלל- אלא שכדאי להגביל את הכמות (קופסא בשבוע) ומה שיכול להפחית את כמות הכספית- קני טונה בשמן וסחטי אותה מהשמן לפני שאת אוכלת- השמן סופח את הכספית! בתאבון טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897