שבוע 38 - דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 38 + 4 לפני שבוע נפתח לי הפקק הרירי ובנוסוף הרופא עשה לי היום סטריפינג לזרור לידה - תוך כמה זמן לכל היותר אני אמורה ללדת? יש מצב שאני סוחבת כך עוד שבוע???
אי אפשר לומר כמה זמן עוד תסחבי. הלידה צפויה לקרות בכל רגע. אין מדדים. אני ממליצה לסיים את כל ההכנות, ואם אפשר, להקשיב לגוף שלך וגם לנוח. לחליפין, אם את רוצה לזרז את הלידה, עשי פעילות גופנית, אך לא כזו שממש תעייף אותך. לידה קלה ומוצלחת
גילה שלום, קשה לתת תשובה וודאית, מה שבטוח שזה יהיה בשבועות הקרובים :)) בכדי לזרז לידה אפשר ללכת קצת ברגל, יחסי מין הם זרז מעולה, אך מה שחשוב לדעת ששום זרוז לא יעזור במידה והעובר/ית שלך עדיין לא "מוכנים" לצאת, לכן חכי בסבלנות. לידה קלה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897