דימום אחרי לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! האם ייתכן שהדימום אחרי הלידה ימשך 3 שבועות בעוד שבשתי הלידות הקודמות דיממתי כחודשיים?
לקריאה נוספת והעמקה
כמו שאת יודעת, הכל יכול להיות. הדברים מאד אינדיבידואליים לגבי כל אשה וגם אצלה, כל לידה יכולה להיות שונה מהקודמת. אם את מרגישה טוב, חזרת לאיתנך, אולי זה הזמן לבדיקה גניקולוגית ולהחזרת חייך לשיגרה. הרבה בריאות
שירה שלום, בהחלט ייתכן, מצד שני זה לא דבר שכיח אלא חריג ויכול להעיד על כל מיני סיבוכים- פני לרופא לבדיקה במיידי! לידה קלה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897