מילוי אקרילי לציפורניים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם יש אמת בכך, שאסור לעשות מילוי אקרילי לציפורניים בתקופת ההריון? האם זה קשור לריח או אולי לחומר עצמו, שהוא לא בריא בתקופת ההריון, אודה לכם על תשובתכם.
אלונה שלום, את יכולה לברר במכון טרטולוגי של משרד הבריאות -02-6243669 דעתי האישית: כל מה שלא הכרחי, ואפילו אם יש ספק קל שבקלים, או שאין מידע לגבי זה, עדיף לדחות לאחר הלידה. אהובה
שלום, אני בונה ציפורניים לנשים הרות ואני בעצמי בהריון שבוע 32. לא ידוע לנו על התנגדות כל שהיא בבניית ציפורניים או מילוי. בברכה, רחלי
אלונה, אם תצליחי לברר מידע מעניין- עדכני אותנו- לא שמעתי על איסור כזה. תודה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897