דלקת בדרכי שתן בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בהריון בשבוע 19 עם תאומים. לפני חודש בבדיקות שתן שעשיתי מצאו אצלי חיידק וטופלתי באנטיביוטיקה. לפני מספר ימים עשיתי את הבדיקות מחדש והיום נודע לי שהחיידק עדיין שם ושאני צריכה שוב טיפול אנטיביוטי. השאלה שלי היא, איך החיידק יכול להשפיע על העוברים ואיך אפשר לבדוק את זה? תודה.
יאנה, מכיוון שבפורום כאן אין רופא, אני מציעה לך לשאול את ד"ר יפת יובל בפורום זה - וכדאי שתצייני באיזה חיידק מדובר. http://www.doctors.co.il/xFF-List,xFI-1321,m-Doctors,a-Forums.html אהובה