שאלה לי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 23 להריון , התחלתי למרוח על הבטן ליידי פצפון שלא , השאלה היא אם אני מורחת על השדיים כולל הפטמות המריחה יכולה להזיק לפטמות ? אני מזכירה שהקרם מונע סדקים לאחר ההריון . מודה גלית
זה בסדר למרוח גם את הפטמות, רק עשי זאת בזהירות ובעדיפות, כי יש נשים שאצלן הפטמות מאד רגישות. המשך הריון מוצלח, צביה רן מטפלת הוליסטית
גלית שלום, מסביב להילה ישנן בלוטות הנקראות בלוטות מונטגומרי שתפקידן הוא להפריש חומר המשמש כחומר סיכה וכחומר מחטא. שימוש בקרמים וכן סיבון האזור של הפטמה עלול לסתום את פתחי הבלוטות החשובות הללו. לכן, אפשר לסבן ולמרוח את השד אך לא את הפטמות בהריון- במיוחד בשבועות המתקדמים של ההריון. יום נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897