עצירות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הסימילאק סמיך וכבד יותר מחלב אם. שימי לב שאת שמה מים במינון המתאים והכפיות של הסימילאק אינן דחוסות אלא אווריריות. אני ליתר ביטחון שמה חצי כפית פחות. בנוסף אל תחששי לתת קצת מים לבד (מורתחים בטמפ' החדר). בברכה
לקריאה נוספת והעמקה
אמהות יקרות, יש לשים כמות של תחליף חלב בדיוק לפי הוראות היצרן!!!! לא פחות ולא יותר. זה ממש עניין של חיים ומוות! לא "לשחק עם הכמויות". אני מדברת בעיקר על תינוקות קטנים(לא על תינוקות הניזונים ממוצקים ומקבלים את התחליף רק כתוספת) יום נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897