בחילות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 13+3 סובלת מבחילות והקאות כמה פעמים ביום. האם הבחילות אמורות להיעלם מתישהו?יש אפשרות שהרגשה הזאת תמשך עד סוף ההריון? מקווה לתשובה מעודדת כי אני משתגעת כבר
שרית שלום, מסכנה! אני יודעת כמה זה יכול להיות נוראי! הבחילות מסתיימות לרוב עד שבוע 18, אך כן יש נשים מעטות שהבחילות מלוות אותן עד סוף ההריון. ניסית לטפל בכך בכל מיני אופנים- לפחות להקל את הבחילות? ערב טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897
ניסיתי כמעט הכל: אכילת ארוחות קטנות לאורך כל היום, שקדים ומה לא.... כמו כן לקחתי פרמין אך זה לא עזר כלל. בעיקרון ניסיתי כל דבר שאמרו לי - שמן מנטה וכו' אם יש לך רעיון נוסף בבקשה תכתבי לי. תודה, שרית