איחור במחזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב הפסקתי מחזור לפני חודש. מחזור אחרון עם גלולות בתאריך 10.10. קיימתי יחסי מין בתאריך 4.11 ועדיין לא קיבלתי. האם ייתכן שאני בהריון או שפשוט יש איחור במחזור עקב הפסקת נטילת הגלולות? מתי ניתן לבצע בדיקת הריון ביתית בשביל שתוצאתה תהיה אמינה? תודה
אם את כבר באיחור ערכה ביתית תוכל לגלות, והכי פשוט ואמין זו בדיקת דם. בהצלחה צביה רן מטפלת הוליסטית
אני נוטלת גלולות כבר הרבה שנים. בחודש האחרון שכחתי 1-2 גלולות אך לא ברציפות. קיימתי יחסי מין עם החבר שלי ובאותו היום כן נטלתי גלולה. סיימתי את החפיסה לפני כשבועיים לערך, ובאופן תמידי אני אמורה לקבל מחזור תוך 4-5 ימים מסיום החפיסה. לא קיבלתי מחזור. קניתי ערכה ביתית לבדיקת הריון והתוצאה יצאה שלילית, המחזור בכל זאת לא הגיע. יש לי תחושות מוזרות בבטן, יש לי בחילות. יכול להיות שסתם מתוך השפעה פסיכולוגית אבל עדייןמה הסיכוי שהבדיקה יצאה לא נכונה ואני אכן בהריון? ואם לא אז מדוע לא קיבלתי בזמן הקבוע שאני אמורה לקבל? תודה
בדיקת דם תהיה אמינה ביותר. צביה רן מטפלת הוליסטית