קבלת מחזור לאחר הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי תינוק בן 3 וחצי חודשים. הפסקתי להניק כמעט (14.10.2006) לפני חודש ועדיין לא קיבלתי מחזור.אחרי כמה זמן בערך מקבלים את המחזור הראשון?
כמו בהרבה נושאים הקשורים בגוף האדם והאשה אין כללים ברורים. יתכן שתקבלי מחזור בקרוב, ויתכן שרק לאחר סיום ההנקה. מה שברור שאם אינך רוצה להרות שוב, יש לנקוט באמצעי מניעה. צביה רן מטפלת הוליסטית
נועה שלום, בהחלט ענייןם אינידיבידואלי, ההורמונים שהיו בגופך בזמן ההנקה- גורמים לאי ביוץ ומכך נובע ה"אין מחזור", כנראה שגופך עדיין לא הפסיק את הפרשת ההורמון, אך אני מניחה שבקרוב תקבלי מחזור. חשוןב לציין שכדאי להיבדק לאחר הלידה לוודא שהכל תקין וכן במידה ולא מעוניינים בהריון נוסף לחשוב על אמצעי מניעה. ערב טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897