תוספת מגנזיום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, קראתי שעל מנת להעלות את הסיכויים ליצירת בת יש להוסיף מגנזיום (וסידן- 3/4 ליטר חלב ביום). רציתי לדעת מה ההשלכות של תוספת מגנזיום, איך ואיפה קונים / לוקחים תוספת זו..? תודה רקבה מראש (-:
הילה, אני לא יודעת איפה קראת.. ומי טוען כך ועל סמך מה...??? בכל אופן רופאים , למיטב ידיעתי, לא מכירים מחקרים מבוססים שאימתו את כל האמונות והטענות לגבי הקשר בין תזונה למין העובר. בכל אופן לגבי מגנזיום תנסי לשאול בפורום תזונה קלינית או נטורופתיה. מאחלת לך הצלחה