נוזל צמיגי ורוד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בשבוע 36+3 ומאתמול בערב עד עכשיו התחילו לי כאבי בטן כמו במחזור, ויצא לי נוזל צמיגי ורוד. יש לי גם דקירות כואבות. האם אני בתהליך של לידה? למה לא הופיעו צירים? זה לא מוקדם מדי? תודה נועה
נועה, יכול מאד להיות שאת מתקרב מאד ללידה. אם את עדיין כאן, אני חושבת שכדאי ללכת לבדיקה. לבריאות ובהצלחה צביה רן מטפלת הוליסטית
נועה שלום, בהחלט סימני לידה, וקצת מוקדם. עדכני אותנו! טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897