פסים על הבטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב הינני בחודש 8 להריוני , נוצר לי מאלא סימנים ופסים על הבטן כתותצאה ממתיחה, איזה חומרים או מישחות מומלץ לשים שלא ישער סימנים אחרי לידה??????????? האם שמן שקדים עוזר או טוב???????? תודה על ההתיחסות
היי שירן, מקריאת חומר בנושא ושיחות עם נשים בעלות ניסיון זה מאוד תלוי בסוג העיור יש עור נמתח יותר ויש פחות ויש כאלה שאפילו סימן אחד אין. אני ממליצה לך על שמן נבט חיטה, ולאחרונה קניתי קרם גוף מבודי שופע שעשוי מחמאת שיאה , זה יכול מעט למנוע או לטשטש לי אישית יש פס אחד קטן קרוב מאוד למפשעה מקווה שזה מה שיהיה ושלא יהיו עוד, אבל אין ממש מה לעשות דרך אגב אני בחודש שביעי , שיהיה בהצלחה. עדי
שירן שלום, ממליצה על שמנים עם תוספת של ויטמין E. שמן נבט חיטה הוא טוב, שמן זית טוב. קחי בחשבון שיש כאן נושא של גנטיקה. ערב נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897