בדיקת העמסת סוכר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, עשיתי השבוע בדיקת העמסת סוכר - 50 מ"ג ובתוצאה שקיבלתי היום, הופיע הערך 69כאשר הטווח הרציונלי הוא בין 70 לבין 100. רציתי לדעת מהי המשמעות של תוצאת הבדיקה שלי ? היא לא נמוכה ? לתשובה מהירה מודה מראש. שרית.
לקריאה נוספת והעמקה
שרית שלום, איני מכירה את הגבול התחתון , אני יודעת שכאשר תוצאת הבדיקה הנה מעל 130/140 מ"ג , הרופא שלך יפנה אותך לבדיקה נוספת של העמסת סוכר. אינני רואה סיבה לדאגה. שבת שלום טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897