הריון או לא ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב ניסיתי להיכנס להריון לפני 5 ימים אתמול התחילו לי כאבים בבטן תחתונה כמו כאבי מחזור ויש דימום לא רציני ולא הייתי אמור לקבל מחזור אלא רק בעוד 4 ימים כלומר הקדים לי , אני כמעט בטוח בטוחה שזה מחזור ולא הריון, אבל יש לי ספקות??? מה לעשות?
דנה שלום, קשה מאוד לדעת- תלוי אם המחזור סדיר, מתי הביוץ שלך וכו'. קשה לי לענות בוודאות אבל כנראה שזה המחזור שהקדים. חכי ועקבי אחרי הדימום , במידה ואינו מתנהג כמו תמיד (כמויות ומשך הדימום), חכי כיומיים לאחר התאריך בו את אמורה לקבל מחזור וערכי בדיקה בייתית. בהצלחה ושבת שלום :)) טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897