הפרשות יתר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני 5 חודש אחרי לידה ויש לי הפרשות מרובות שלא כמו לפני ההריון . מה אני יכולה לעשות בנידון? האם ישנה הדרך לטיפול? והאם זה שכיח? בתודה.
מומלץ לפנות לגניקולוג. צביה רן מטפלת הוליסטית
חגית שלום, אני מסכימה עם צביה- גשי להיבדק אצל רופא/ת הנשים שלך- יכול להיות המון דברים כמו פטרייה/דלקת וכו' ויכול להיות שזו תופעה הקשורה ללידה- אם את מניקה לדוגמא יש כאן הורמונים שונים.... שבת שלום טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897