שאלה לגבי אדמת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
נשלחתי לבדיקות דם היות ואני בשבוע 4 להריוני.. בתשובות חלקיות באינטרנט כתוב כך ליד Rubella IgM: הודעות לבדיקת Rubella IgM מתאריך 25/10/2006 הבדיקה מבוצעת רק בחשד להדבקה באדמת. במקרים אלו נא להתקשר למעבדה. מה זה אומר? שבדקו? שלא בדקו? מחוסנת? לא? תודה!
להריונית החדשה, אני לא רופאה, ולפי הבנתי צריך להיות בתוצאה ערך מספרי כלשהו. הכי פשוט שתיצרי קשר עם המעבדה ותבררי. כל טוב, אהובה
זו תשובה חלקית. חכי מספר ימים ותראי שתתקבל תשובה נוספת של Rubella IgG ובה תמצאי תשובה מספרית.
זו תשובה חלקית. חכי מספר ימים ותראי שתתקבל תשובה נוספת של Rubella IgG ובה תמצאי תשובה מספרית.
תודה בנות! נרגעתי...