טיפול ב Methotrexate בעקבות הריון מחוץ לרחם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתאריך 15.9.06 עברתי גרידה ולאחריה הוזרקה לי זריקת Methotrexate בגלל שההריון היה מחוץ לרחם. כעבור שבוע ירדו ערכי ההריון ולאחר שבועיים התאזנו עד למצב שלילי. (1-) בתאריך 17.10.06 קיבלתי את המחזור החודשי. שאלתי היא מתי אני יכולה לנסות להכנס שוב להריון ? מה הן תופעות הלוואי של זריקת ה Methotrexate? האם הסבירות להפלה גדולה יותר בעקבות השימוש בזריקת Methotrexate. מהו הסיכון לעובר עקב כך שהוזרק החומר הנ"ל לגופי ? אשמח לתשובה מהירה , כדי לא לפספס את ימי הביוץ הקרבים למחזור זה.
ירין, בפורום כאן אין רופא. פורומים פריון האשה או רפואת נשים מתאימים יותר. כדאי בכל אופן שתקבלי תשובות לשאלותייך מהגינקולוג שלך שיודע את כל הפרטים. בהצלחה, אהובה