קושי להיכנס להיריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם למישהי מכן קרה שלאחר מספר לידות, היה לה קושי רב להיכנס מחדש להיריון?
זה בהחלט יכול להיות. בין היתר תלוי בגיל. ככל שהגיל עולה קשה יותר להרות (בדרך כלל). האם פנית לגניקולוג שלך וערכת את כל הבדיקות הנחוצות? האם אחרי הלידה האחרונה היתה לך הפלה או גרידה? אם אם כן, יכול להיות שיש הידבקויות. שיהיה בהצלחה, צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי
האמת היא שכיום אני סה"כ בת 30, ועברתי ב"ה 3 לידות רגילות, ללא כל הפלות וגרידות. רק שבפעמים קודמות גם התקשיתי להיכנס להיריון, וכדורים (איקאקלומין) עזרו לי, והפעם הם לא עזרו לי עד כה. נוסף על כך, בהיריון השלישי, למרבה הפתעתי, הצלחתי להיכנס להיריון באופן טבעי. אך עכשיו אני פשוט לא מצליחה. הרופא עשה לי בדיקת אולטרה-סאונד, ולא ראה שום דבר חריג כלשהו.