דימום חזק לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני ארבעה חודשים אחרי לידה (מניקה) לפני חודש וקצת קיבלתי את המחזור הראשון מאז הלידה לאחר מכן קיבלתי אותו באיחור של כמעט שבועיים - הדימום הוא חזק מאוד ואני נמצאת כבר ביום השלישי של המחזור ומעולם לא היה לי דימום חזק כל כך - האם זה תקין? ודבר נוסף שיותר מדאיג אותי הוא ששלושה ימים לפני המחזור הנ"ל לא נזהרנו בקיון יחסים -מרוב דאגה עשיתי בדיקת הריון ביתית בבוקר שבו התברר לאחר מכן שקיבלתי מחזור האם יכול להיות קשר בין הדימום לבין הריון נוסף? הצילו אני ממש לחוצה מהדימום הזה ובנוסף גם מניקה הסחרחורת חוגגת אודה לתשובתך
מבלי להיות רופאה, נראה לי שהחולשה שלך נובעת מאיבוד הרבה דם במחזור. אם ממשיך, ממליצה לך ללכת לט.ר.ם, לא להזניח עד לאחר השבת. הרבה בריאות, צביה רן מטפלת הוליסטית