הריון, שבוע חמישי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בנות! דבר ראשון אני רוצה להודות לכם על התשובות המרגיעות שקיבלתי ממכן! " קשיי נשימה בתחילת ההריון", אז ככה: היום עשיתי US ראשון , ואכן נצפה שק הריון תקין אשר מתאים לשבוע חמישי אך עדיין לא ניצפה דופק. הרופאת נשים טוענת שזה מוקדם עדיין, וביקור הבא בעוד שבועיים. מתי אמורים לראות דופק? חשבתי שכבר בשבוע חמישי אפשר לראות? אשמח לחוות דעת , הדר
לי ראו שק ועדיין לא ראו עובר ואמרו לי שמוקדם מדיי
זה יישמע מצחיק, אך אינני יודעת ,אני חושבת שהיא ראתה רק שק הריון שמתאים לשבוע בו אני נמצאת, ולגבי דופק לחזור עוד שבועיים , היא אמרה שהשק עדיין קטן ועוד מוקדם לראות, לכן אני מאמינה שהיא התכוונה גם לגבי העובר, את חושבת שבשבוע חמישי אמורים לראו גם עובר? הדר