עזרה דחוף- בדיקת זרע
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם, בעלי עשה בדיקת זרע וקיבלנו את התשובות היום. הכל נראה לי יחסית תקין פרט לדבר אחד: morphlogy: normal forms 4% abnormal forms 96% האם מישהו יכול לעזור לגבי זה ואם יש משהו נוסף שאולי יש לראות ... נ.ב. דיברתי עם המזכריה של הרופא והיא טוענת שהכל תקין (מה שנראה לי מוזר קצת)... תודה!!!!
מירי, תנסי לשאול את ד"ר לין בפורום פריון הגבר, כאן בדוקטורס פורום נוסף- http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-2219-15422,00.html אם הקישור ל ynet לא יעבוד, תיכנסי לאתר ותמצאי את הפורום ברשימה. בהצלחה, אהובה