הריון לאחר אוביטרל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני אחרי טיפול במנוגון ואוביטרל. ביוץ התרחש ב 22/09-23/09. ע"פ בדיקת דם הבטא נכון לאתמול (שבוע 5+2) 4735. אתמול עשיתי US בו נצפה בחוסר בהירות שק קטן שמתאים לשבוע 4. שאלתי היא האם אחרי זריקת אוביטרל יש שוני בצפייה בשק הריון מבחינת ספירת השבועות ? או שההריון ככל הנראה לא תקין ? אודה על התייחסות. בברכה ליה
ליה, הכי מתאים להפנות את השאלה לרופא האישי שלך. אם במסגרת האתר, אני מציעה לך לשאול את ד"ר יובל בפורום - http://www.doctors.co.il/xFF-List,xFI-1321,m-Doctors,a-Forums.html בשורות טובות, חיפאית