חוסר ברזל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב הינני בחודש 8 להריוני ואחרי בדיקות שלי מסתבר שחסר לי ברזל , היתי לוקחת 1 ביום ברזל פלוס(פמינה) עכשיו לפי המלצת רופא שלי לוקחת 2 מנות ביום ובנוסף אני אוכלת דברים שיש בהם ברזל כמו ירק,חסה,כבד,רימונים,עדשים........ אבל עיין ברזל מאוד נמוך. מה את ממליצה לעשות????????? איך אפשר לעלות את הברזל???????? תודה רבה
מניסיוני האישי, הרבה פעמים הברזל פשוט לא נספג דרך מערכת העיכול. אז דרך אחת היא אולי למצוא כדורי ברזל שנספגים מתחת ללשון (אני לא יודעת אם יש כאלה) ודרך אחרת שעבדה אצלי, זה לקחת ויטמין C. נסי להתייעץ עם הרופא שלך אם מותר לך לקחת ויטמין C. בהצלחה צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי
שירן שלום, ממשיכה את מה שצביה אמרה, לשתות את הכדורים עם מיץ תפוזים ולא בסמוך לשתית או אכילת מוצרי חלב. בהצלחה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897