צרבת קשה וסכרת גבולית >> מה יעזור?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע ה-28 סובלת מזה חודש וחצי מצרבות בילתי נסבלות ובעצם מרבית הלילות לא מצליחה לישון שעות ארוכות. בנוסף הבהירו בדיקות העמסת הסוכר שאני גבולית (ערך אחד מ-4 קצת מעל). כדור וחצי טאמס או רמי זה לא מה שיציל את הלילה. -חייבת פיתרונות יעילים יותר (שמותרים להריון כמובן). ובכלל, האם צרבות ברמות קשות כאלה כבר מהשבוע ה-22 הן בנורמה?
ע' שלום, יש נשים שלא סובלות כלל מצרבת ויש כאלה שסובלות ממנה מההתחלה ועד הלידה- בהחלא הרגשה לא נעימה. בלילה הכי עוזר פשוט לישון בחצי ישיבה- שימי עוד איז כרית או שתיים מתחת לראש. בדקי עם מותר שקדים (מבחימת הסכרת)לא קלויים כי זה מקל על צרבות. תרגשי טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897