שבוע 41.4 - דחוף!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב וחג שמח, אני בשבוע 41.4 הריון שני אחרי שהלידה הראשונה היתה בניתוח קיסרי(עקב מצג עכוז). אני עושה כל יומיים מוניטור ואולטרסאונד - הכל תקין ואין שום סימנים לצירים שמובילים ללידה. הרופא שלי אמר שלא יכולים לתת לי זירוז ללידה בגלל הניתוח הקיסרי. רציתי לדעת עד מתי אפשר לחכות ללידה רגילה כי אני ממש לא רוצה עוד קיסרי והאם ניתן לבצע זירוז "עדין" או מה בכלל ניתן לעשות כדי להימנע מניתוח קיסרי שני. תודה רבה אור
עדיף שתשאלי כאן - http://www.doctors.co.il/xFF-List,xFI-1321,m-Doctors,a-Forums.html בהצלחה