צרבת + הקאות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב הנני בשבוע ה- 37 להריוני, בזמן האחרון יש לי צרבת חריפה מאד והתחלתי להקיא שוב ויש לי קושי בנשימה. את יכולה לעזור במשהו? תודה.
אם יש לך קושי בנשימה כדאי לפנות לרופא. בקשר להקאות - אולי חטפת איזה וירוס? צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי
אדווה שלום, יש נשים שלקראת סוף ההריון סובלות שוב מבחילות והצרבות מתגברות. ניתן לנסות חליטת תה ג'ינג'ר, ארוחות קטנות , לאכול קרקרים/טוסטים, למצוץ קרח וכל מה שעוזר בתחילת ההריון, והכי חשוב להתעודד- את ממש בסוף ועוד מעט הכל יחלוף .... תרגישי טוב ולידה קלה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים פרטיים ובקבוצות 054-6377897